Laster Arrangementer

« Alle Arrangementer

  • Dette event har allerede funnet sted.

Innkjøpsseminar

10.november @ 17:30 - 20:30

gratis

I samarbeid med Nome Næringsforum inviterer vi til et innkjøpsseminar.
Her kan du få vite litt mer om hvordan kommunen må forholde seg til rammer og regelverk, og få en forståelse for hvordan bedrifter kan komme i posisjon til å være med på en innkjøpsavtale/anskaffelse.

Program for kvelden:

17.30
Middag spandert av Nome Næringsforum

18.30
Telemark Innkjøpssamarbeid v/ Silje Larsen Ulverød
Rammeavtaler, regelverk og metoder for innkjøp

19.00
Nome kommune v/ Frid Berge
Kommunens strategiske mål for anskaffelser – Nome trygt og grønt
Innkjøp som ikke er omfatta av rammeavtaler – hvordan gjennomføres de?
Planer for investeringsprosjekt fremover.

19.30
Pause

19.45
Diskusjon
Hva kreves av lokale leverandører.
Hvordan kan bedriftene komme i posisjon for å være med på en innkjøpsavtale/anskaffelse.
Hvordan tilrettelegger kommunen anskaffelser slik at lokale bedrifter kan tilby/levere sine varer og tjenester.

20.15
Nome Næringsforum v/Erling Rønnekleiv
Hva er behovet i bedriftene for kompetansetiltak innenfor grunnleggende digitale ferdigheter?
Ønsker dere at Nome Næringsforum skal ta tak i dette behovet?
Hvordan må kompetansetiltak organiseres for å bli brukt?

Bindende påmelding innen 5. november!

Trykk her for å gå til påmeldingsskjema

Arrangementet er gratis. Hjertelig velkommen!

Detaljer

Dato:
10.november
Tid
17:30 - 20:30
Kostnad:
gratis
Kategori for Arrangement:

Arrangør

Nome Næringsforum og MTNU

Sted

Spiseriet, Øvre Verket
Øvre Verket 6 Ulefoss 3830 Norge + Google-kart

Kommende arrangementer:


Midt-Telemark og Nome Utvikling AS

Besøksadresse: Hellandtunet forsknings- og næringssenter, Kyrkjevegen 6, 3800 Bø i Telemark
Postadresse: Pb. 4, 3833 Bø i Telemark
E-post: post@mtnu.no
Org.nr.: 986 425 535 MVA